ЗАНЯТТЯ ЗІ ЗДІБНИМИ УЧНЯМИ
Мета: сприяти розвитку пізнавальної активності дитини; розвивати інтерес до глибокого вивчення навчальних дисциплін; формувати вміння та навички самостійної роботи, комунікативні вміння; здійснювати підготовку до шкільних і районих олімпіад.
Форми роботи: індивідуальні заняття, дидактичні ігри, енциклопедичні уроки.
Механізм реалізації програми
«Система роботи з обдарованими учнями»
В основі данної програми лежить вирішення проблеми пошуку та діагностики дітей. Ми виділяємо такі групи обдарованих дітей у 4-А класі:
Діти з високим показником інтелекту:
Діти з високим рівнем творчих здібностей:
Діти, які досягли успіхів у будь-яких галузях чи окремих предметах
Діти, які добре навчаються
План роботи з обдарованими учнями
№п/п
|
Зміст роботи
|
Термін реалізації
|
Відповідальні
|
1.
|
Створити базу даних обдарованих дітей.
|
вересень
|
вчитель
|
2.
|
Провести діагностику з метою вивчення здібностей та обдарованості дітей.
|
вересень
|
психолог
|
3.
|
Анкетування обдарованих дітей з метою виявлення труднощів у навчанні.
|
жовтень
|
психолог,вчитель
|
4.
|
Розгляд питання щодо зниження успішності обдарованих дітей з різних предметів.
|
жовтень
|
вчитель,батьки
|
5.
|
Організувати проведення індивідуальної роботи з батьками обдарованих дітей.
|
протягом року
|
вчитель,батьки
|
6.
|
Постійно вивчати інтереси, запити і потреби обдарованих дітей.
|
протягом року
|
вчитель
|
7.
|
Застосувати в роботі з обдарованими учнями елементи випереджального навчання.
|
протягом року
|
вчитель
|
8.
|
Забезпечити участь обдарованих дітей в олімпіадах та конкурсах.
|
листопад
|
вчитель
|
9.
|
Підготовка та участь обдарованих та здібних учнів у шкільному етапі конкурсу знавців української мови ім.П.Яцика, «Бобер», «Кенгуру».
|
листопад, грудень
|
вчитель, заст.директора з навч.-виховн.роботи
|
10.
|
Робота з довідниками , енциклопедіями, пошук цікавої та корисної інформації в межах Інтернету для підготовки рефератів, доповідей та проектів з природознавства та основ здоров’я
|
протягом року
|
вчитель, батьки, бібліотекарі
|
11.
|
Диференційний підхід та робота із завданнями підвищенної складності на індивідуальних та додаткових заняттях в позакласній роботі та вдома.
|
протягом року
|
вчитель, батьки
|
12.
|
Участь у природознавчому конкурсі
|
грудень
|
вчитель
|
13.
|
Використання інформаційних технологій в індивідуальній роботі з учнями
|
протягом року
|
вчитель
|
14.
|
Проводити виставку творчих робіт учнів.
|
грудень, лютий
|
вчитель, батьки
|
15.
|
Підготовка та участь в міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру».
|
грудень
|
вчитель
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий