Робота з обдарованими дітьми


ЗАНЯТТЯ ЗІ ЗДІБНИМИ УЧНЯМИ


Мета: сприяти розвитку пізнавальної активності дитини; розвивати інтерес до глибокого вивчення навчальних дисциплін; формувати вміння та навички самостійної роботи, комунікативні вміння; здійснювати підготовку до шкільних і районих олімпіад.

Форми роботи: індивідуальні заняття, дидактичні ігри, енциклопедичні уроки.

Механізм реалізації програми
«Система роботи з обдарованими учнями»

В основі данної програми лежить вирішення проблеми пошуку та діагностики дітей. Ми виділяємо такі групи обдарованих дітей у 4-А класі:

Діти з високим показником інтелекту:
Діти з високим рівнем творчих здібностей:
Діти, які досягли успіхів у будь-яких галузях чи окремих предметах
Діти, які добре навчаються


План роботи з обдарованими учнями
№п/п
Зміст роботи
  Термін реалізації
       Відповідальні
1.
Створити базу даних обдарованих дітей.
вересень
вчитель
2.
Провести діагностику з метою вивчення здібностей та обдарованості дітей.
вересень
психолог
3.
Анкетування обдарованих дітей з метою виявлення труднощів у навчанні.
жовтень
психолог,вчитель
4.
Розгляд питання щодо зниження успішності обдарованих дітей з різних предметів.
жовтень
вчитель,батьки
5.
Організувати проведення індивідуальної роботи з батьками обдарованих дітей.
протягом року
вчитель,батьки
6.
Постійно вивчати інтереси, запити і потреби обдарованих дітей.
протягом року
вчитель
7.
Застосувати в роботі з обдарованими учнями елементи випереджального навчання.
протягом року
вчитель
8.
Забезпечити участь обдарованих дітей в олімпіадах та конкурсах.
листопад
вчитель
9.
Підготовка та участь обдарованих та здібних учнів у шкільному етапі конкурсу знавців української мови ім.П.Яцика, «Бобер», «Кенгуру».
листопад, грудень
вчитель, заст.директора з навч.-виховн.роботи
10.
Робота з довідниками , енциклопедіями, пошук цікавої та корисної інформації в межах Інтернету для підготовки рефератів, доповідей та проектів з природознавства та основ здоров’я
протягом року
вчитель, батьки, бібліотекарі
11.
Диференційний підхід та робота із завданнями підвищенної складності на індивідуальних та додаткових заняттях в позакласній роботі та вдома.
протягом року
вчитель, батьки
12.
Участь у природознавчому конкурсі
грудень
вчитель
13.
Використання інформаційних технологій в індивідуальній роботі з учнями
протягом року
вчитель
14.
Проводити виставку творчих робіт учнів.
грудень, лютий
вчитель, батьки
15.
Підготовка та участь в міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру».
грудень
вчитель

Комментариев нет:

Отправить комментарий